FAQ

Frequently Asked Questions // Veel gestelde vragen

Alarm Centrale // Ik heb al een alarminstallatie in mijn bedrijf. Kan ik dan toch aangesloten worden op jullie alarmcentrale?

In principe wel, maar dat is afhankelijk van uw installatie. Om na te gaan of u aangesloten kan worden op onze alarmcentrale kunt u het beste contact opnemen met uw eigen installateur. Als uw installateur niet  kan helpen kunt u contact opnemen met onze receptie op nummer: 0252527666.

Alarmopvolging // Heb ik voor alarmopvolging een abonnement nodig?

U betaalt een vast bedrag per jaar voor een abonnement alarmopvolging. Daarnaast betaalt u per daadwerkelijk uitgevoerde opvolging.

Mutatie // Ik wil een mutatie voor mijn waarschuwingsadressen doorgeven. Hoe doe ik dat?

Het is erg belangrijk dat wij altijd de juiste waarschuwingsadressen hebben voor een calamiteit. U kunt dit sturen naar: administratie@atn.nl

Surveillance // Ik wil graag mijn bedrijf en/of mijn bedrijventerrein door atn laten sluiten. Kan dit?

Onze mobiele surveillancedienst kan uw bedrijf en/of bedrijventerrein voor u sluiten wanneer u hierin ontzorgd wil worden. Meer hierover weten, mail ons op verkoop@atn.nl.

Surveillance // Mijn bedrijf gaat dicht wegens vakantie. Kan ik extra surveillance dienst inzetten?

Wanneer uw bedrijf dicht is wegens vakantie kunnen wij extra surveillance uitvoeren. We voeren bijvoorbeeld een ronde om het bedrijf uit om te controleren of alle deuren op slot zijn en of er geen sporen van inbraak zijn. Tevens kunnen wij uw post wegleggen dat het niet meer inzicht is. Wilt u zich aanmelden voor extra surveillance, laat het ons weten op surveillance@atn.nl.

Handleidingen